fredag 13. januar 2012

Progresjonsfri i det nye år

Velkommen til tjuetolv, alle lesere av bloggen!

Jeg nevnte sist noe om nyreproblemer, og i dag er det dobbelt godt nytt:  MR-bildene fra mandag for fem dager siden viste at alt går bra med mitt hode.  Og blodprøven viste at nyrefunksjonen hadde tatt seg betydelig opp; for eksempel var min "blodprosent" nå nesten helt normal, mot faretruende lav forrige gang.  Jeg føler meg nå omtrent frisk, og har krefter til å mosjonere noe mer enn før.  "Kondisen" er ikke all verden, og Leikny går lett fra meg, men fremskrittet er til å ta og føle på.

Fredag 13. ble altså en lykkelig dag for meg.  Neste kontrolltime er passelig nok fredag 13. april, med MR noen dager tidligere.  [Korreksjon lagt til dagen etter: det var nok ønsketenkning det der, den riktige dato er fredag 20. april. ]  Vil selvsagt blogge igjen da også.

Den aller viktigste nyheten siden forrige bloggoppslag er noe helt annet: jeg er blitt farfar til en fantastisk stor liten jente som er ca. en måned gammel nå.  Spør om jeg er kry!

1 kommentar:

  1. Med all respekt for deg og trylleformularene dine, må jeg fortelle alle dette vitnesbyrdet. Jeg har ikke sett noen resultater med andre staverforfattere gjennom søket mitt. Jeg skulle ønske jeg kom til deg før jeg fikk det beste av deg etter økten min. Eksmannen min var ikke der i ett år, jeg gikk overalt og ba andre stave leger om hjelp, men det ble ikke noe resultat før min venn introduserte meg for Dr. Egwali. Etter at en forsoningsformular ble utført, ble jeg endelig tilkalt av ham. Hans underverk har gjort underverker, og mannen min kom tilbake full av kjærlighet. Det er et mirakel! Han kom plutselig tilbake med blomster som sa at jeg måtte tilgi ham, jeg ble veldig sjokkert da mannen min knelte ned for å be om tilgivelse og at jeg ville godta det. Jeg går tom for ord og er glad for at du er Gud, sendt av meg og hele familien min. Og nå er jeg en lykkelig kvinne igjen. Tusen takk Dr. Egwali. For alle som leter etter en ekte krets av magi, kontakt Dr. Egwali på e-post "dregwalispellbinder@gmail.com". Du kan også kontakte ham direkte via Whatsapp på +2348122948392
    Det er faktisk forsikret

    SvarSlett