onsdag 11. november 2009

Velkommen til "sykebloggen" min!

Jeg er innlagt på Haukeland Universitetssykehus, ble operert sist mandag (9.11.09) i hodet, og vil fortsatt være her en stund fremover. Håper det kan ha noe nyttig for seg å føre en logg over aktuell infomasjon om utviklingen, for meg selv, familie, venner og kjente. Det hjelper meg å strukturere og bearbeide det jeg opplever, og har således en viss terapeutisk funksjon.

Samtidig er det et åpenbart informasjonssug som oppstår i slike alvorlige situasjoner, og en rasjonalisering av informasjonsarbeidet vil i utgangspunktet være til nytte for alle parter.

Man bør kanskje starte med oppslagene om forhistorien, første og annen del, som ligger nesten her nederst i bloggen. Tanken er at bloggen etterhvert skal kunne leses som en vanlig blogg: nedenfra og opp, slik at det som ligger øverst forhåpentligvis skal ha en viss aktualitetsverdi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar