onsdag 18. november 2009

Rask onsdagsrapport

En mye bedre natt enn forrige, kan jeg love. Jeg "sto opp", kokte egg til Leikny mens hun dusjet, og vi spiste frokost sammen, og etterpå gikk jeg og la meg igjen og sov ytterligere tre timer. Praktfullt!

Med unntak av (i sammenhengen) ubetydelige småproblemer har det vært en god dag, med mat og hvile. For en halvtime siden tok jeg en full dusj av hele mitt legeme fra topp til tå. Etterpå var det bare å fjerne de våte bandasjerestene, og nå går jeg helt uten bandasje. Det er også en lettelse.

I morgen er det til fastlegen kl 10 for å ta stingene, og på fredag skal jeg møte på Kreftavdelingen, men blir så vidt jeg skjønner hovedsakelig en poliklinisk pasient. Jeg har grunn til å tro at jeg skal dit fem ganger i uken for stråling, i seks uker, 30 doser a 2 Gy, men tar det forbehold at jeg ennå bare har snakket med kirurgene på NK og ikke med kreftlegene som nå skal ta over.

Ser frem til et par utfyllende småstykker med stoff fra forrige uke, men det får ligge foreløpig. Som før er jeg ved meget godt mot. I dag ble jo til og med Magnus verdensmester i lynsjakk, en fabelaktig sterk prestasjon!

2 kommentarer:

  1. Nå kommer farsdagspresangen snart:-)

    Gleder meg kjempemasse til å komme hjem. Er bare noen korte uker igjen nå. Tenker på dere.

    SvarSlett
  2. Hei Stein Arild.
    Må innom bloggen din flere ganger om dagen !
    Har vært på besøk på lepra-museet idag og sett hvilke metoder pasientene ble utsatt for tidligere.HUS er nok absolutt et godt alternativ til sammenligning!!
    Masse lykke til i morgen!

    SvarSlett