mandag 16. november 2009

Takk for besøk, og god natt!

Godt å sitte i eget hus og kunne si vel hjem og riktig god natt etter et skikkelig oppmuntrende besøk fra Tore, Marcus og Philip. Pizza fra Dollie, fortelling av enkelte makabre detaljer fra uken som nettopp er gått, stadig flere livsfunksjoner i kraft. Jeg er nå sykmeldt 100% frem til 6. januar i første omgang. Vil snart bli innkalt til Kreftavdelingen for opplegg av videre behandling, og Øyeavdelingen for undersøkelser av eventuelle synsforstyrrelser, som ofte kan være knyttet til så store operasjoner i høyre temporallapp. Heldigvis ser det ut til at jeg har sluppet fra hele historien uten varig mén, iallfall hittil. Selv om kirurgien er gått bra, er det mye skummelt som gjenstår når det gjelder utvikling av selve kreftsykdommen. Diagnosen er alvorlig (mer om det seinere), men jeg får ta en dag ad gangen, komme til hektene nå i første omgang, og helt sikkert blogge mer om det som har skjedd siste 8 dager. Flott å vite (som jeg gjør) at jeg har et stort lesende publikum for tiden.

3 kommentarer:

  1. Hei Stein Arild,
    Det er fint å kunne følge med i bloggen din, dette betyr mye også for oss. Jeg er imponert både over legene og den medisinke teknologien. Det sies at David Mumford ble interessert i bildebehandling etter konas kreftbehandling.

    Mange hilsner,
    Hans MK

    SvarSlett
  2. Hei Stein Arild.
    Igjen dukker denne merkelige betegnelsen Hong Kong opp som avsender.Men jeg har i alle fall havnet på en noenlunde forklaring.Sist jeg var inne på Google Kontakt sendte jeg noen hilsener til Hong Kong.Selv om dette er langt tilbake har det altså fulgt med som nissen på lasset.
    I alle fall veldig kjekt å lese bloggene dine og ikke minst at du er hjemme igjen.Selv om det går i eksamen og skolegang håper jeg å få annledning til å stikke innom.Fortsatt godt hjemmeopphold.

    SvarSlett
  3. Hans: det var interessant! Hong Kong: jeg skjønner hvem du er uansett :-)

    SvarSlett