søndag 22. november 2009

Første hjemmeuke er til ende

Jeg kom hjem fra HUS mandag 16.11, nøyaktig en uke etter operasjonen, og har nå altså vært hjemme i drøyt seks døgn. Torsdag var jeg på Kleppestø og tok stingene, fredag var jeg omtrent hele dagen på HUS (Kreftavdelingen), men ellers har jeg vært hjemme. Jeg hadde nesten håpet å kunne gå på møtet i Misjonskirken i ettermiddag, men følte meg litt for uggen og uvel når det kom til stykket, så ble igjen hjemme isteden. Til gjengjeld ble Leikny og jeg invitert hjem til Tore og Nichola etterpå, der vi var sammen til et utsøkt hyggelig kveldsmåltid sammen med Are og Randi, Bjørn Inge, Unni og Rune. Vi er nå akkurat kommet inn døren etter å ha haiket med Are og Randi.

Min allmentilstand synes jeg forbedres fra dag til dag, iallfall i gjennomsnitt; det kan være mindre downperioder enkelte dager, knyttet til trøtthet eller kvalme. Men mageknipen som var plagsom i begynnelsen av uken er borte, og det er stadig større gleder å finne i hverdagen. Jeg ser frem til en ny uke med spenning og forventning. Kanskje jeg kan gå til Kleppestø i morgen? Får se været litt an :-)

1 kommentar:

  1. Du høres så optimistisk og rask ut...det gjør oss glade! Håper den positive utv iklingen fortsetter.
    Her i Vang er alt bra. Kommet mye regn i det siste. Litt snøl også, men den blir fort borte igjen. For ca 14 dag siden var vi 2 døgn på Lavlia. Det er en perle; vil aldri hjem når vi først er in stallert med mat og drikke og har fått varme i huset.
    Sist uke var vi alle (de eldre, unger og kjærester)på Fanny & Alexander. En gedigen oppsetning som vi alle likte.
    Hils Leikny! Vi tenker på deg!
    Klem fra Kari

    SvarSlett