søndag 29. november 2009

Til kirke

I dag hadde jeg vekkeklokken på og sto opp litt tidligere enn vanlig, for målsetningen var å kunne være med til kirken i dag, for første gang siden 1. november. Forrige søndag våget jeg meg ikke av gårde, og ble hjemme isteden.  Men i dag gikk det sannelig helt fint, vi ble hentet av Sigmund, jeg tok fiolinen med, og klarte til og med å spille med som før. Det ruster jo litt med måneder uten øvelse, men det holdt iallfall til å vise at jeg ikke har fått noe vesentlige forstyrrelser i venstre hånds finmotorikk, som var noe legene var interessert i å undersøke etter operasjonen. En meget trivelig gudstjeneste, og en mengde overstrømmende gode hilsener, klemmer og ønsker fra alle som var der, tror jeg nesten. Etterpå gikk vi til Rose og spiste middag, akkurat i tide før Kjetil og Frøydis skulle ta bussen tilbake til Bergen og Flesland. Hjertelig takk for besøket, begge to!

4 kommentarer:

  1. Syns det var stas å få vise familien vår den fine menigheten vi går i! - musikken vi er med i, folkets gudstro, og at folk bryr seg om oss og hverandre & sånn.

    SvarSlett
  2. Selv takk, fint å få være med!

    SvarSlett
  3. Og hvordan var det med en søvndyssende preken? Ble du ferdig å lytte før jeg var ferdig med å tale?
    Pas2re...

    SvarSlett
  4. @Pasteur: Tror det holdt akkurat :-)

    SvarSlett