tirsdag 17. november 2009

En ikke helt god natt

Det ble ikke så godt som jeg hadde håpet. Jeg har hatt en del mageknip, rett og slett (ettervirkninger av kortisonbehandling?), og vannlatningsbesvær/infeksjon, og tilsammen førte dette til en noe søvnløs og strevsom natt og formiddag. Derfor ingen blogging tidligere enn nå. Men nu går alt så meget bedre; jeg har fått middag og sitter på en rimelig god arbeidsstol ved mitt tastatur og skjerm og kikker gjennom en stor dose hyggelige meldinger, epost, facebook, kommentarer på bloggen,... you name it.

Jeg har fått innkalling i posten til Kreftavdelingen på HUS, der jeg skal møte fredag 20.11 kl 1310. Dagen før skal jeg etter planen ta stingene hos fastlegen. Det å ligge og sove på høyre side har forresten gått over all forventning. Det er altså ikke hodet som skaffer meg problemer for tiden, med enkelte mer sentrale deler av mitt legeme :-(

2 kommentarer:

  1. HELT søvnløs, fryktelig strevsomt, sjangling, spying med mer, believe me....totalt utslitt mann.....Kjell kjørte etter medisin... men søvnen kom ut på formiddagen - i nokså små etapper rett nok - og middagen er beholdt.

    Sannheten er kan hende av og til verre enn omtalen av den :)

    Selv er jeg blitt en praktisk-åndelig arbeider. Henter vann, skaffer medisiner, brer på, tar imot telefoner, lager mat og gjør alle slags andre småting.
    Og så ber jeg, synger kristne sanger, filosoferer over bibelord & sånn og gleder meg... dagens to store framskritt (soving, beholde middagen) kom faktisk etter slik "åndelig aktivitet". Som om jeg får gått inn til den Gode Gud og hentet litt helse til mannen min....

    SvarSlett
  2. Tusen takk til Kjell som hentet medisin, til Leikny som administrerte det hele og skaffet resept, og som ellers er verdens beste praktisk-åndelige arbeider. Jeg tør ikke tenke på hvordan dette skulle gått uten henne!

    SvarSlett