tirsdag 17. november 2009

Men en desto bedre tirsdag!

Jeg var altså ikke mye tess i natt og på morgenkvisten. Magepine som gjorde det vanskelig for meg å stå og gå, og en meget sosete bevissthetstilstand som må ha fortonet seg minst like kaotisk for Leikny. Men hun ordnet opp: ringte NK på HUS og forklarte situasjonen, og fikk omsider utvirket at en lege derfra ringte en resept på passelig mageremedium til et apotek på Askøy. Vår venn Kjell, som hadde tenkt seg på besøk til oss i formiddag, fikk i oppdrag å kjøre innom apoteket og skaffe tilveie varene. Så fikk jeg besøk av Kjell og medisiner i samme stund! Og de har hjulpet, med bevegelighet, førlighet og dermed også stoffomsetning og apetitt. Jeg har kost meg med middag med is og kaffe og i det hele tatt hatt det som en greve. Jeg blir kanskje litt vel kommandatorisk i blant, men på den annen side er det vel best at min elskede Leikny venner seg til at hun fra nå av skal dele livet med en grumpy old man :-)

Men altså: vi avslutter dagen i godt humør, på stigende kurve. Det er så fantastisk alt som skjer, alt som vender tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar