fredag 20. november 2009

Illustrasjonsbilder

Disse bildene er fra 12.11.09, altså tre dager etter operasjonen. Jeg skulle jo helst lagt dem inn allerede den gangen, men har ikke riktig funnet ut hvordan man enklest publiserer bilder til bloggen direkte fra Picasa. Dvs. det funker forsåvidt, bortsett fra at bildene havner i en annen av bloggene mine, og så må jeg manuelt kopiere oppslaget fra den andre bloggen og hit. Vel vel, finner vel ut av det etterhvert. Leikny har tatt mange fine bilder som jeg ønsker å dele på denne måten.


Litt luft mellom bandasjeskift!


Dingsen oppå hodet mitt er ikke et gigantisk insekt, ta det med ro :-)


Typisk arbeidsstilling med Macbook på serveringsbrett i sengen. Vi fikk en sykepleier til å knipse oss her!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar