fredag 20. april 2012

Kort oppdatering ++

Kreftlegen min var blid som en sol i dag, og kunne fortelle at MR-bildene fra i forgårs var helt fine.  Det har også gått over all forventning etter min prostata-operasjon for en måned siden, så nå smiler livet til meg!

Andre nyheter, og milesteiner/høydepunkter fremover:
  • Vanjas navnedag og onkel Pers 80-årsdag i juni
  • Landsturneringen i sjakk i Sandefjord 6.-14. juli, der jeg er påmeldt i klasse Senior B
  • En meget nær slektnings 50-årsdag i oktober :-)
  • Treårsdag for den store operasjonen i november
  • Vanjas ettårsdag i desember
  • Jeg fyller 62 neste år, og kan begynne å ta ut pensjon
  • Torsteins graduation ved CMU, våren 2013
  • Og rosinen over alle rosiner i bollen:  Torstein og Maria gifter seg i juli neste år!!!
Neste kontrolltime blir tidlig i august.  Alle gode ønsker for sommeren til mine lesere i mellomtiden.

3 kommentarer:

  1. Kjære Smiley! Jeg ble altså godt skjelven, på toget på vei til Røros, for hva som vel sto på mobilen da den dirret i formiddag. Og så var det bare melding om at timen din var litt utsatt. I ventetiden etterpå så jeg liksom en masse grønnfarge for meg, operasjonsklær-grønnfarge skjønte jeg etterhvert. Underbevisstheten jobbet på spreng, visst, med klargjøring, med å forberede seg for det verste -

    Spenningen ligger nok mer i, enn en kjenner på til daglig. og av og til bryter den opp og fram fra underbevisstheten. Jeg kunne ikke lenger snakke med sidemannen..... forresten forklarte jeg situasjonen for ham etter litt, han så jo hvor rar jeg ble -
    Men heldigvis.
    Jeg trengte ikke gjøre vendereis. Jeg kunne rusle rolig gjennom Røros. Fotografere. Finne roen. Sove
    Og etter et par timer kunne jeg følge med på et foredrag her også. Om Loven. Om hvordan alle lar sin egen etikk komme før loven. Akkurat slik Behring Breivik gjør, men på andre saker. Og nå har jeg spist middag, med noen herlige desserter:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer hjerteligst med ditt rene hode. Du kommer visst virkelig til å nå 3 års overlevelse. Og neste mål er 10 år:)

    SvarSlett
  3. Dette burde vel feires med en "potet"?

    Pas2re

    SvarSlett