torsdag 4. august 2011

Stor sorg og stor glede

Jeg velger å bryte min sedvane med bare å skrive hver gang jeg har vært til kontroll, først og fremst fordi min almentilstand nå viser god bedring!  Men først:

Stor sorg

Ingen kan være i tvil om at hendelsen i Oslo og på Utøya 22. juli var forferdelig. Her er et par bilder som Leikny har tatt fra Oslo noen dager etter.  (Leikny har forresten tatt alle bildene og de to filmene(!) i denne bloggposten.  Som alltid i denne bloggen: klikk på et bilde for å se det i full størrelse.)


Dette er ikke en politisk blogg, snarere tvert imot, så jeg nøyer meg med noen få setninger i sakens anledning:  Nå er det om å gjøre å forsvare demokratiet og ikke minst ytringsfriheten, som lett kan komme i skvis av "meningspolitiet". Det skal stadig være rom for "politisk ukorrekte" ytringer! Skjær ikke alle på høyresiden over én kam! Jeg vil ha meg frabedt å bli assossiert med gjerningsmannen, selv om jeg er kristen, og ikke i ett og alt deler venstresidens syn på innvandrings- og integreringspolitikk, for eksempel. Det samme må få gjelde andre personer, mer skriveføre og debattsterke enn meg, uansett hva slags standpunkt de ellers måtte forfekte.  Det er volden som må bekjempes; meninger bør møtes med argumenter, ikke sensur.

Nok av det. Tigerstaden er i sorg:



Stor glede!

Jeg har, kanskje mot min egen forventning, klart å gjennomføre sommerens store prosjekt, nemlig å ta del i 100-årsjubileet for familiehytten på Lavlia. Med reisen varte det hele fra onsdag til og med mandag. Den største utfordringen var å skulle kjøre bil helt til Hamar og tilbake igjen, for meg som (etter operasjonen) aldri har kjørt lenger enn til Dyrkolbotn.

Leikny tok som alltid bilder underveis, her et skikkelig blinkskudd:

 

Mange vil kjenne igjen dette partiet fra Lærdalstunellen:


Og hva med denne klassikeren fra EU-kampen i 1994, et udødelig kunstverk som eierne (i Vang i Valdres) heldigvis tar godt vare på:

 

Leikny, Torstein og Maria var med på turen. For å gjøre "stuntet" mer overkommelig, valgte vi å overnatte underveis, og valget falt på Munkekroen i Valdres, et sted vi kjente fra tidligere (ca fem år siden). Vertskapet, Maria og Peter, tok imot oss med entusiasme og gjenkjennelse som virkelig varmet.

 
Etter en god middag, en god natts søvn og en fortreffelig frokost, gikk det helt fint å komme seg til Hamar dagen etter, via Dokka, Gjøvik og Mjøsbrua. Ungdommene ble avlevert på hytta på Lavlia i Vangsåsen, mens Leikny og jeg fikk overnatte på Hol, familiegården nede i bygda, der min mor vokste opp og min fetter Helge er bonde:

 

Ved siden av potetene dyrker han blomkål i store mengder, og folkene holdt på med innhøstingen:




Hol med litt av blomkålåkeren!


Et glimt fra potetsorteringen:


Det tradisjonelle hummermåltidet fant sted utendørs i det fine været, dagen før selve "Lavliaden" som markerte 100-årsjubileet.


Litt allsang samme kveld. Bålet på peisen og Kjetil med gitaren falt utenfor dette bildet:


Lavlia er en gammel setervoll omgitt av skog, mo og myr, som her:



Og så selve jubileumslavliaden, som denne gang samlet mer enn 40 personer på "lykkja".  Noen av dem bodde på sine egne hytter i nærheten.  Som det fremgår av bildet, har en viss oppussing funnet sted i løpet av de 100 årene!  Taktekkingen og pipa, kledningen, verandaen og skålen er skiftet ut de siste 25-30 år, og i år er alle vinduene i hele hytta er nettopp skiftet, etter en raus gave fra tante Else og onkel Per.



Eggerøre, spekemat og salat ble servert på kjøkkenet:

 

Det ble ikke hull-i-ett denne sommeren på meg; Kjetil vant Lavligolfen med hull-i-to.  "Hullet" kan skimtes til venstre for døråpningen i skålen.  Lavlihytta til venstre.
Andre øvelser i de XXVI-te lavliadiske leker var kurong, pilkast, ringspill og elveløp. Den tradisjonelle krokketkonkurransen er svært plass- og tidkrevende, og ble avlyst denne gangen fordi lykkja var full av folk.



Tante Else og Janne i solveggen mot verandaen:

Geir lærer Rasmus å fotografere:

Balansen er ikke som før, og jeg turde ikke våge meg opp på de høyeste styltene (det gjorde Rolf), men nøyde meg med disse.


Åse fant multer:


Presidenten i ILC leser resultatlistene. "The best Lavliadic games ever."


Fra Kveådammen, alltid et takknemlig motiv:

 
 



Før vi vendte nesen hjemover igjen, en lett sommermiddag på Hol, med masse blomkål!


Hjertelig takk til Turid og Helge, som lot oss få overnatte tre netter.  Jeg har vært regelmessig på Hol siden jeg var baby (da mormor og morfar levde), så jeg kjenner meg som hjemme der.  Gjestfriheten er heldigvis den samme nå!

Hjemveien gikk også over to dager, med middag og overnatting på Munkekroen. Men denne gangen kjørte vi Fagernes-Gol og Hardangervidda, Brimnes-Bruravik-fergen, og derfra til Voss og hjem. Her helleristningene vest for Dokka:


Ungdommene våre :-)

 

Vel hjemme rakk vi så vidt et lite bursdagsbesøk hos Nada, men da var sjåføren nokså trøtt og fikk ligge på sofaen :-)

Når jeg så avslutningsvis legger til at Geir og jeg har hatt et viktig gjennombrudd i matematikken vår, er det kanskje ikke vanskelig å forstå at jeg ønsket å blogge litt igjen!  Men enda viktigere er det at jeg er blitt mer utholdende enn jeg har vært det siste halvåret (selv om jeg har vært godt sliten et par dager etter turen).

Neste MR er i september, tror jeg, med kontrolltime i oktober.

Flere av Leiknys bilder fra turen ligger på Picasa.

38 kommentarer:

  1. Ja, det var en usedvanlig flott tur i strålende vær, vil bare si at Torstein har problemer med begge armene, så derfor måtte Stein Arild være sjåfør nesten hele veien. Tenker jeg han er stolt av - det er fremdeles han Far som må til:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dr Malawi er som en far for farløse .. jeg aldri trodd disse vil virkelig gjøre en forandring i mitt ekteskap, og jeg aldri har det i min tanke at jeg noensinne kunne vært med min mann Mr Devis etter skilsmisse og slutter vår 33years ekteskap. ... livet mitt var opprørt jeg visste aldri hvor du skal begynne fra når mannen min slo opp med meg ..... mitt navn er Tanisha Devis fra Polen, men giftet seg og bor i Chicago USA, er spellofsolutiontemple@yahoo.com retten e-postadresse for å ta kontakt for en øyeblikkelig hjelp i å få din kjæreste tilbake .... Min mann og jeg har vært sammen i 33years før han skilte meg og jeg var så opprørt fordi jeg trodde jeg har mistet mitt ekteskap for alltid ... jeg gjorde alt jeg kunne for å ta for min mann til å bringe meg tilbake hjem, men alt for å være forgjeves .. jeg måtte reise bort fra min tilstand fordi jeg ikke hadde noe sted å bo fordi mitt hjem var ikke rette for meg å bo fordi min mann ønsker meg ut av th huset, jeg reiser til en venn av meg i California, en natt, når jeg søker på en god spell caster resultater som bidrar til å bringe tilbake tapte elskers og mannen, fant jeg en interessant historie som ble delt av Santana Valdez fra Texas Huston, om en god spell caster kalt Dr Malawi, og hvordan han hjalp henne med å få hennes mann hjem, og jeg bestemte meg for å sette en prøve å kontakte ham ... han svarte meg tilbake .. Jeg trodde først dette var bare normal og han fortalte meg at jeg skulle få tilbake min mann etter en periode på 28hours jeg fortsatt tvilte ham .... Men i dag som jeg deler disse gode nyheten er for meg å uttrykke min erfaring til alle hele universet som disse er en god spell caster som hjelper i å bringe tilbake tapte elskere og han er (spellofsolutiontemple@yahoo.com) eller ring 27620171252 jeg er lykkelig med min mann og mine 3 barn: Bli, Wendy, JEFF ... flott Malawi jeg takker deg for å hjelpe meg å få min familie tilbake .... er hans e-postadresse (spellofsolutiontemple@yahoo.com)

      Slett
    2. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
    3. Jeg AMANDA KARIPETRA bor i USA, har jeg lider av Herpes, for mange år, periode på 7 år, uten herding. på en trofast dagen jeg så en artikkel på internett ble en kvinne snakket om legen ISE og hvordan dette Legen kurert henne permanent av HIV. Jeg kontaktet ham via hans e-post: ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM og fortalte ham om min sykdom. Dette rist mannen kurert min Herpes infeksjon sykdom. Han sendte meg urtemedisin som helbredet meg helt. I dag I`m living lykkelig og fri for herpes. Jeg hadde konkludere på mitt sinn at det er ingen kur, er han eier og grunnlegger av ISE Herb Research Centre [IHRC] Dr .ISE har kur for HIV, Zika, HPV, astma, diabetes, syfilis, lav sperm telle, kreft, galskap, hepatitt, bakterier og parasittinfeksjon og annen beslektet virusinfeksjon. Han hadde tilbringe 15 år i utøving spiritisme, konsulenter, med urter og åndelige midler for å kurere sykdom over hele verden. Den viktigste grunnen til at jeg skriver dette vitnesbyrdet er å informere hele verden om hans store gjerninger, og han er en Herbal Doctor som kan kurere dødelige sykdommer. Han er også en stor spell caster jeg ikke hadde se noen lege så kraftig som dette rist mannen, hadde han redde mange liv. Du kan kontakte ham via; ISESPIRITUALSPELLTEMPLE@GMAIL.COM

      Slett
    4. Dr Hope is a real genuine and a very powerful spell caster who has helped so many people all over the globe. He has also helped me my friends and family in many ways. When my husband left me for another woman i contacted dr Hope and explained everything to him and he calmed me. After he did his work, my husband ran back to me in 2 days as he said. He also cured my uncle's cancer. Thanks Dr Hope. Contact Dr hope now on his email
      Ultimatesolutionhome55@yahoo.com and you can still contact him through his website on:
      http://ultimatesolutionho5.wixsite.com/dr-hope He will help you. Contact him quickly.

      Slett
    5. THIS IS NOT A JOKE. TRUST GREAT DR KUMAR. My names are Gina Tom from United States. Great Dr Kumar is really powerful and knows how to do his job perfectly. If not for him i could not imagine what would have happened. My ex was always picking up an argument with me and was always beating me. He started acting strange and funny and left me for no cause for another girl. I thought all hope was gone. I searched for help on the internet and i came across Great Dr Kumar. I saw so many testimonies about him. I was delighted and i contacted him on his email and told him what was going on. He laughed and assured me to calm down that he will help me and that my ex will come back begging me. He did his work and cast the spell for me and in 3 days time, my ex came apologizing just as he told me. Today we both live together and we are even more in love than how we use to be before he left. Contact the Great Dr Kumar for your own help. You can contact him on: drkumartemple@yahoo.com and his website is:
      https://drkumartemple.wixsite.com/dr-kumar

      Slett
  2. Men det var en meget god forsikring å ha Torstein med i bilen, han kunne sikkert kjørt i kortere perioder, hvis det skulle knipe. Tror ikke jeg ville lagt i vei uten ham.

    SvarSlett
  3. hva en fantastisk verden vi lever , jeg fortsatt tviler på dette spell caster hvordan han gjorde det!
    Min munn er full av vitnesbyrd , Am mrs juliana min mann forlot hjemmet i to år til Sør-Afrika for en turist , han mente en prostituert , og han ble forhekse av jenta min mann nekter å komme hjem igjen , jeg gråter dag og natt på jakt etter hvem som skal hjelpe meg , jeg leste en nyhetsartikkel om en kraftig spell caster kalt Dr Okojie og jeg kontaktet spell caster for å hjelpe meg å få min kjæreste tilbake til meg , og han ber meg om ikke å bekymre deg om det at gudene vi kjempe for meg .. han fortalte meg innen midten av natten når alle ånden er i ro vil han kastet en spell for å gjenforene elskeren min tilbake til meg . og han gjorde i mindre enn tre dager min mann kom tilbake til meg og begynte å gråte som jeg burde for å tilgi ham , , m jeg så glad for hva dette spell caster gjorde for
    meg og min mann .. kontakt på hans e-post drokojiehealinghome@gmail.com er den beste spell caster i hele ville verden . han specialiesed i løse andre problemer , inkludert følgende:
    ( 1 ) Hvis du vil at din ex tilbake .
    ( 2 ) Hvis du alltid har dårlige drømmer .
    ( 3 ) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret .
    ( 4 ) Du vil kvinner / menn til å løpe etter deg .
    ( 5 ) Hvis du vil ha et barn .
    ( 6 ) Hvis du trenger økonomisk bistand .
    ( 7 ) Hvis du ønsker en kur for HIV AIDS
    kontakte ham nå for umiddelbar løsning på ditt
    problemer på Drokojiehealinghome@gmail.com
    Thank you

    SvarSlett
  4. Translate text or webpage
    Type text or a website address or translate a document.
    Cancel
    Translate from: English
    mitt navn er ANITA SMITH, jeg er her for å spre dette glade budskap til hele
    verden, om hvordan jeg ble gravid etter 14år av marriage.have møtt så mange
    spell caster på grunn av min tilstand, men til ingen nytte, før jeg møtte en venn som
    introduserte meg til dreghogho verden størst spell caster som hjalp meg
    i kraft av sine guder, og jeg ble gravid for første gang etter
    14år av ekteskap og jeg fødte tvillinger GABRIEL og Gabriella .... am
    veldig glad for å være en mor now.please ikke glipp av denne flotte muligheten .. hvis
    du har noen problemer, vennligst kontakt verden større spell caster gjennom
    denne e-posten .. dreghogho@gmail.com. han er også spesialisert i løsning av andre
    problemer, inkludert følgende:
    (1) Hvis du vil at din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du vil kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (7) Hvis du ønsker en kur for hiv / aids og andre sykdommer.
    kontakte ham nå for umiddelbar løsning på ditt
    problemer på dreghogho@gmail.com
    Thank you

    SvarSlett
  5. Jeg vil bruke denne anledningen til å fortelle alle om DR OGBODU av ogbodu.spelltemple @ gmail.com om hvordan han hjelpe meg gjenforent med min mann etter to måneder med divorce.My mann skille meg fordi han så en annen kvinne på kontoret hans og han sa til meg at han ikke lenger er forelsket i meg lenger, og bestemmer seg for å skille seg fra meg.Jeg søke hjelp fra nettet og jeg så god snakk om DR OGBODU og jeg kontaktet ham og forklare problemet mitt til ham, og han kastet en spell for meg som Jeg bruker å få min mann tilbake innen to dager. Hvis du trenger hans hjelp
    Send ham via ogbodu.spelltemple@gmail.com

    SvarSlett
  6. Oppmerksomhet Venner,
    Mitt navn er Vanessa Wayne og jeg base i Texas USA. "Mitt liv er tilbake !!! Etter 1 år av ødelagte ekteskap, min mann forlatt meg med to barn. Jeg følte at livet mitt var i ferd med å avslutte jeg nesten begikk selvmord, jeg var følelsesmessig ned i svært lang tid. Takket være en stor spell caster kalles High Priest Dr IDAHOSA som jeg møtte på nettet. På en trofast dag, som jeg var surfer via Internett, kom jeg over en masse vitnesbyrd om denne spell caster. Noen mennesker har forklart at han tok sin Ex kjæreste tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter livmoren, kurere kreft og andre sykdommer, noen vitnet om at han kan kaste en spell å stoppe skilsmisse og så videre. jeg også kommer over en bestemt vitnesbyrd, var det om en kvinne som heter Sonia, hun vitnet om hvordan han brakte henne tilbake Ex kjæreste på mindre enn 7 dager, og på slutten av hennes vitnesbyrd droppet hun Yppersteprest Dr IDAHOSA'S e-post adresse. Etter å ha lest alle disse, bestemte jeg meg for å gi det et forsøk. Jeg kontaktet ham via e-post (dridahosaspellcaster@gmail.com) og forklarte problemet mitt til ham. I løpet av bare tre dager, min mann kom tilbake til meg. Vi løste våre problemer, og vi er enda gladere enn før. Yppersteprest Dr IDAHOSA er virkelig en begavet mann, og jeg vil ikke stoppe publisering ham fordi han er en fantastisk mann ... Hvis du har noen problemer her er hans e-postadresse for å nå ham. dridahosaspellcaster@gmail.com vil du være glad du gjorde.

    Merk: Han kan også gjøre deg rik, kurere HIV / Aids, kurere noen form for kreft sykdom, stoppe deg fra å ha vonde drømmer, gjøre deg gravid hvis du ikke har et barn og beskytte deg mot de onde greit. bare kontakte ham i dag og leve hapilly alltid.
         (dridahosaspellcaster@gmail.com)

    SvarSlett
  7. Mitt navn er Andrew Allen fra Norge, vil jeg raskt fortelle verden at det er en reell on line spell caster som er kraftig og ekte, er hans navn DR ADODO, hjalp han meg nylig for å gjenforene mitt forhold til min mann som forlot meg , Når jeg kontaktet DR ADODO han kastet en kjærlighet spell for meg og min mann som sa at han ikke har noe med meg å gjøre igjen ringte meg og begynte å tigge meg. Han er tilbake nå med så mye kjærlighet og omsorg. I dag er jeg glad for å fortelle dere alle vet at dette spell caster har krefter til å bringe elskere tilbake. fordi jeg er nå fornøyd med min mann. Til alle som leser denne artikkelen, og trenger hjelp, DR. ADODO kan også tilby alle typer hjelp som å gjenforene av ekteskap og forhold, herding av alle typer sykdommer, graviditet Stave, og mye står mer. Du kan kontakte ham Via denne e Adodospelltemple@gmail.com eller ring ham 2348156784928. nettside; http: //adodospelltemple.wix.comadodospelltemple.

    SvarSlett
  8. Jeg har noe å dele med dere !!! Det er en stor glede i hjertet mitt som jeg ønsker å dele med alle. Mitt navn er Marie. Jeg hadde en misforståelse med min kjæreste i fjor som førte oss til å bryte opp og han aldri ønsket å høre stemmen min igjen. Han så en vakker kvinne som han finner mer penere enn meg, men ettersom tiden gikk jeg møtte Doctor Adodo. Han er en stor spell caster (medisinmann). Jeg kontaktet ham gjennom hans e-post og forklarte alt til ham. Han sa at jeg ikke skulle bekymre deg, at min kjæreste skal komme tilbake til meg på kne tigge om tilgivelse. Etter alt var forberedt han fortalte meg at min kjæreste skal komme til meg innen 24 timer tigge. Min største glede er nå at han faktisk kom tilbake til meg og falt på kne tigge om tilgivelse, og i dag er vi glade for. Har du problemer med din kjære? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? bekymre deg ikke mer fordi Doctor Adodo kan gi deg en spell å få ham eller henne tilbake. Med hjelp av en spell akkurat som han hjalp meg. Kontakt lege Adodo i dag via e-post for din spell: Adodospelltemple@gmail.com eller ringe ham på mobilen +2348156784928 på nettstedet http://adodospelltemple.wix.com/adodospelltemple

    SvarSlett
  9. Jeg har noe å dele med dere !!! Det er en stor glede i hjertet mitt som jeg ønsker å dele med alle. Mitt navn er Marie. Jeg hadde en misforståelse med min kjæreste i fjor som førte oss til å bryte opp og han aldri ønsket å høre stemmen min igjen. Han så en vakker kvinne som han finner mer penere enn meg, men ettersom tiden gikk jeg møtte Doctor Adodo. Han er en stor spell caster (medisinmann). Jeg kontaktet ham gjennom hans e-post og forklarte alt til ham. Han sa at jeg ikke skulle bekymre deg, at min kjæreste skal komme tilbake til meg på kne tigge om tilgivelse. Etter alt var forberedt han fortalte meg at min kjæreste skal komme til meg innen 24 timer tigge. Min største glede er nå at han faktisk kom tilbake til meg og falt på kne tigge om tilgivelse, og i dag er vi glade for. Har du problemer med din kjære? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? bekymre deg ikke mer fordi Doctor Adodo kan gi deg en spell å få ham eller henne tilbake. Med hjelp av en spell akkurat som han hjalp meg. Kontakt lege Adodo i dag via e-post for din spell: Adodospelltemple@gmail.com eller ringe ham på mobilen +2348156784928 på nettstedet http://adodospelltemple.wix.com/adodospelltemple

    SvarSlett
  10. TAKK TIL STOR DR Sunny for å løse problemene mine sin e-IS (drsunnydsolution1@gmail.com

    mitt navn er Miss Fatima, jeg var gift med min mann i 5 år vi lever lykkelig sammen for årets og ikke før han reiste til Australia for en forretningsreise der han møtte denne jenta, og siden da han hater meg og barna og kjærlighet hennes eneste. så når min mann kom tilbake fra turen sa han at han ikke ønsker å se meg og barna mine igjen, så han kjørte oss ut av huset og han ble nå kommer til Australia for å se at andre kvinnen. så jeg og mine barn var nå så frustrert, og jeg var bare bor med mamma og jeg var ikke behandle bra fordi min mor giftet seg med en annen mann etter at min far døde så mannen hun giftet seg med ikke var å behandle henne godt, jeg og mine barn var så forvirre og jeg var på jakt etter en måte å få min mann tilbake hjem fordi jeg elsker og verne ham så mye, så en dag da jeg var bla på min datamaskin jeg så et vitnesbyrd om dette spell caster DR Sunny, vitnesbyrd delt på internett av en dame, og det imponerer meg så mye jeg også tenke på å gi det et forsøk. I begynnelsen var jeg redd, men når jeg tenker på hva jeg og mine barn er passerer gjennom så jeg kontaktet ham, og han fortalte meg å holde deg rolig i bare 24 timer som min mann skal komme tilbake til meg og til min beste overraskelsen jeg fikk en telefon fra min mann på den andre dagen å spørre etter barna og jeg ringte DR Sunny og han sa dine problemer er løst mitt barn. så dette var hvordan jeg får min familie tilbake etter en lang stress bremse opp av en ond dame så med all denne hjelpen fra DR Sunny, jeg ønsker dere alle på dette forumet til å bli med meg å si en stor takk til DR Sunny og jeg vil også råd til noen i slike eller lignende problemer eller noen form for problemer bør også kontakte ham hans e-post er) (drsunnydsolution1@gmail.com) han er løsningen på alle dine problemer og predicaments i livet. nok en gang hans e-postadresse er (drsunnydsolution1@gmail.com)

    HAN ER spesialister på FØLGENDE SPELL.

    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.

    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.

    (3) Hvis du ønsker å bli forfremmet på kontoret.

    (4) Hvis du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.

    (5) Hvis du vil ha et barn.

    (6) Hvis du ønsker å bli rik.

    (7) Hvis du ønsker å knytte din mann / kone å være din for alltid.

    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.

    (9) Hvordan du blitt lurt, og du vil gjenopprette du tapt penger.

    (10) Hvis du ønsker å stoppe din skilsmisse.

    (11) hvis du ønsker å skille seg fra mannen din.

    (12) hvis du ønsker dine ønsker å bli innvilget.

    (13) Graviditet stave å bli gravid babyen

    (14) garanterer at du vinne urovekkende rettssaker og skilsmisse uansett hvor hvilket stadium

    (15) Stopp ekteskapet eller forholdet fra å bryte fra hverandre.

    (16) hvis du har noen sykdom som (H I V), (KREFT) eller noen sykdom.

    (17) Hvis du trenger forbønn for befrielse for barnet ditt eller deg selv.

    nok en gang sørg for at du kontakte ham hvis du har noen problemer han vil hjelpe deg. hans e-postadresse er (drsunnydsolution1@gmail.com) umiddelbart kontakte ham .... ringe nummeret mitt på 2348077620669

    SvarSlett
  11. BERØMTE astrolog / SPELL CASTER DR Obodo + (234) 81554254817. mars 2016 kl. 23:05


    Hei, jeg bor på Sørlandet og 18 måneder siden jeg var i et forhold med noen som hadde bestemt seg for at de ikke ville forplikte på noen måte. Jeg var veldig fornøyd så dypt ned jeg følte at vi skal være sammen, og jeg kunne ikke forstå hvorfor han var så anti et forhold. Jeg snakket med en venn av meg som anbefalte jeg kontakte Dr Obodo, så i februar 2014 jeg skeptisk ringte for å se om hun ville være i stand til å help.We hadde en innledende prat og ble forsikret om at selv om han ville ta litt lengre tid på grunn av sin motvilje, han var positivt at han ville være i stand til å bringe oss sammen, og til slutt meg leve med him.Well, jeg kan nå bekrefte at jeg nå har flyttet inn med min partner og han har forpliktet seg til forholdet, og jeg kan ikke takke Dr Obodo nok for å endre livet mitt. Jeg er helt overrasket og så glad for at han har vært i stand til å gjøre dette for meg, det har tatt tid, men Dr Obodo har hele tiden vært der for forsikring, men du må følge og høre på alt han sier, som det er svært viktig å følge veiledning og instruksjoner, men det fungerer, og jeg er levende bevis, her er Dr Obodo info: templeofanswer@hotmail.co.uk eller + (234) 8155425481 ... jeg kan ikke takke han nok.

    SvarSlett
  12. Mitt navn er Kim Leon. Jeg er her for å spre hele arbeidet er en ekte magi Gorge kalt Dr Ogudugu som bare har bidratt til å hente foreningen av mann og forholdet vårt er sterkere og glede og lykke i ekteskapet vårt. Jeg har mye svindel, falske spell trinser, men jeg senere ringte en venn i Ogudugu Dr. Tammy Smith er en stor mann som vil hjelpe ham til å gjenopprette forholdet tilbake med sin husband.He kan hjelpe meg og tørke bort mine tårer. Dette gjør at målgruppen for denne fantastiske vitnesbyrd for alle som ønsker å kontakte ham via e-post GREATOGUDUGU@GMAIL.COM
    1. Få ditt EX LOVER TILBAKE.
    2. BLI SPELL.
    3. WINNING lotteri.
    4. Breaking GENERASJON KURS.
    5. Den første jobben.
    6. fruktbar.
    7. PENGER SPELL.
    8. kur HIV og mange flere.
    9. HERBAL CARE.
    10. BEAUTY SPELL.
    11. BUSINESS å gå videre GODT ..

    SvarSlett
  13. Jeg er ved navn Lena fra Tyskland. Jeg ønsker å bruke denne anledningen til å takke den store Dr IREDIA for å hjelpe med å få min Ex mann tilbake. Jeg har vært i store smerter helt til den dagen jeg kontaktet drirediaherbalhome@gmail.com. Han støpt en kjærlighet spell for meg og ba meg om å vente på bare tre dager, at min Ex mann vil ringe meg og jeg gjorde i henhold til instruksjonene gitt til meg av ham og overraskende , i 2 dager, min Ex mann virkelig ringte meg og startet apologizing for alt han hadde forårsaket meg. Jeg er den lykkeligste kvinnen på jorden i dag fordi Dr IREDIA har gjort en fantastisk gjerninger i livet mitt, og jeg bestemte meg for å dele dette vitnesbyrdet å oppmuntre alle de står overfor lignende problemer. Ikke dø i smerter, besøke ham i dag ved å kontakte ham via denne gyldig e-postadresse: drirediaherbalhome@gmail.com og jeg forsikre deg om at ditt vitnesbyrd venter deg.

    SvarSlett
  14. Hei kjære venn mitt navn er Anisey Mary fra USA Jeg giftet meg med mannen min om et år siden vi begynner å ha problemer hjemme som vi slutter å sove på samme seng, slåss om små ting han alltid kommer hjem sent på kvelden, drikker for mye og sover med andre kvinner ut siden. Jeg har aldri elske noen mann i livet mitt bortsett fra ham. han er far til mine barn, og jeg ønsker ikke å miste ham fordi vi har jobbet så hardt sammen for å komme dit vi er og har i dag. For noen måneder siden han nå bestemt seg for å forlate meg og barna, å være en enslig mor kan være vanskelig noen ganger, så jeg har ingen å vende seg til, og jeg var hjertet knust. Jeg ringte min venn og forklare alle ting til ham, fortalte hun meg om Dr Brown hvordan han hjalp henne å løse problemet mellom henne og ektemannen jeg var overraskende om det fordi de har vært uten hverandre for tre og et halvt år, og det var som et mirakel hvordan kom de tilbake til hverandre. jeg ble sendt til Dr Brown og forklare alt til ham, og jeg bestille en kjærlighet spell fra ham, så han love meg ikke å bekymre seg for at han vil kaste den spell min mann elsker meg mer enn noen gang før, og gjør ting komme tilbake til hvordan vi der så mye forelsket igjen. Dr Brown fortalte meg at min problemet vil bli løst i løpet av en dag hvis jeg tror jeg sa OK. Så etter spell er støpt, jeg ventet for 24hours min mann kom tilbake huset ber meg om å tilgi ham. Jeg er så glad nå. slik at grunnen til at jeg bestemte meg for å dele min erfaring med hver kropp som har et slikt problem kontakte ham på dr.brownlovespellhome@gmail.com Tlf: +27846918903

    SvarSlett
  15. Waoh hva en stor mann jeg har møtt. Dr Momodo du er en Gud sendte til meg fordi jeg aldri lærte av å ha min kjæreste tilbake før han viste meg den virkelige krefter spell ved å bringe tilbake min kjæreste til meg innen 24 timer, sir du er en stor mann jeg gi deg all den ære, Fordi du gjorde min meg en lykkelig kvinne igjen, alle det jeg vil du skal vite at denne store mann ved navn Dr Momodo er en Guds mann som er sendt for å redde våre ekteskap og forhold. Hvis noen trenger forholdet hjelp vil jeg rådet deg til å ta kontakt med Dr Momodo fordi han er testet og klarert jeg tror ikke det er noen andre som Dr Momodo føre hans krefter er bare for godt til å redde forholdet. Så mine brødre og søstre kan du kontakte Dr Momodo gjennom: momodospelltemple@gmail.com

    Kash Momna fra United of America

    SvarSlett
  16. Mitt navn er Michelle Sweeney fra Honolulu i USA ... Mitt liv er tilbake etter ett år av ødelagte ekteskap, min mann forlatt meg med to barn. Jeg følte at livet mitt var i ferd med å ende i nesten begikk selvmord, jeg var følelsesmessig ned i svært lang tid. Takket være en spell caster kalt Dr. aften som jeg møtte på nettet. På en trofast dag, som jeg var surfer via Internett, kom jeg over allot av vitnesbyrd om denne spell caster. Noen mennesker har forklart at han tok med seg Ex kjæreste tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter liv, kurere kreft, HIV / AIDS og andre sykdommer, noen vitnet om at han kan kaste en spell å stoppe skilsmisse og så videre. Jeg kom også over en bestemt vitnesbyrd, var det om en kvinne som heter Sonia, hun vitnet om hvordan han brakte henne tilbake Ex-lover i mindre enn 4 dager, og på slutten av hennes vitnesbyrd hun droppet Dr. Eve e-post adresse. Etter å ha lest alle disse, bestemte jeg meg for å gi det et forsøk. Jeg kontaktet ham via e-post og forklarte problemet mitt til ham. På bare 72hours, min mann kom tilbake til meg. Vi løste våre problemer, og vi er enda gladere enn før. Dr. Eve er virkelig en kraftfull og begavet afrikanske Stave Caster, og jeg vil ikke slutte å publisere ham fordi han er en fantastisk mann ... Hvis du har et problem, og du er på utkikk etter en ekte og genuin spell caster for å løse alle problemer for du. Prøv dr.eveherbeshome@gmail.comanytime, han kan være svaret på dine problemer. Her er hans kontakt: dr.eveherbeshome@gmail.com

    SvarSlett
  17. Dette er mitt vitnesbyrd om det gode arbeidet til en mann som har hjulpet me..My heter Joy Clifford, og jeg baserer i London.My livet er tilbake !!! Etter 8 års ekteskap, min mann forlot meg og dro meg med våre tre barn. Jeg følte at livet mitt var i ferd med å avslutte, og var falt fra hverandre. Takket være en spell caster heter DR SUNNY som jeg møtte på nettet. På en trofast dag, som jeg var surfer via internett, ble jeg søker etter en god spell caster som kan løse mine problemer. Jeg kom over rekke vitnesbyrd om denne spell caster. Noen mennesker har forklart at han tok med seg Ex kjæreste tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter liv, noen vitnet om at han kan kaste en spell å stoppe skilsmisse og så videre. Det var en spesiell
    vitnesbyrd jeg så, var det om en kvinne som heter nåde, hun vitnet om hvordan Dr SUNNY brakte henne tilbake Ex kjæreste i mindre enn 72 timer, og på slutten av vitnesbyrdet hun slippe Dr SUNNY e-post adresse. Etter å ha lest alle disse, bestemte jeg meg for å gi DR SUNNY en prøve. Jeg kontaktet ham via e-post og forklarte problemet mitt til ham. I løpet av bare tre dager, min mann kom tilbake til meg. Vi løste våre problemer, og vi er enda gladere enn før. Dr SUNNY er virkelig en talentfull og begavet mann, og jeg vil ikke stoppe publiseringen av ham fordi han er en fantastisk mann ... Hvis du har et problem, og du er på utkikk etter en ekte og genuin spell caster for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr SUNNY i dag, han kan være svaret på problemet. Her hans kontakt: ham en e-post, drsunnydsolution1 @ gmail.com Takk stor solrikt. Kontakt ham for følgende:

    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
    (4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) [Du ønsker å være rik.
    (7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
    (9) Herbal omsorg
    10) Hjelp å bringe folk ut av fengsel
    (11) Ekteskap Spells
    (12) Miracle Spells
    (13) Skjønnhet Spells
    (14) PROFETI SJARM
    (15) Attraksjon Spells
    (16) Evil Eye Spells
    (17) Kissing Spell
    (18) Slett Sykdom Spells
    (19) VALG vinner staver
    (20) SUKSESS på eksamener staver
    (21) Charm å få som å elske deg.
    (22) Forretnings spell
    (23) Fjern HIV Sykdom staver

    Kontakt ham i dag på: drsunnydsolution1@gmail.com 2348077620669. Du kan også kontakte ham på whats-app på samme telefonnummer.

    SvarSlett
  18. Uten DR Akwuke mange mennesker ville ha vært død gjennom hjertet pause. Mitt tilfelle er ikke forskjellig fra hjerte pause, jeg er gift kvinne med 2 barn, og det var en tid da jeg hadde problem med min mann fordi han hadde et forhold utenfor ekteskapet vårt, og dette gjorde meg dårlig. Så jeg prøvde å finne løsning på problemet mitt ved å lese en masse forhold tips på internett, og det var slik jeg kom i kontakt med DR Akwuke kontaktinformasjon og gjennom hjelp av DR Akwuke på Akwukespiritualtemple@gmail.com min mann igjen jenta han hadde affære med, og han kom tilbake til meg og våre barn. Etter en godt utført av DR Akwuke jobb jeg følte at det vil være urettferdig hvis jeg holde dette hemmelig for meg selv, og det er derfor jeg kommer til å droppe kontaktinformasjon for DR Akwuke akkurat nå, eller du kan også nå ham via denne e-posten: Akwukespiritualtemple@gmail.com

    SvarSlett
  19. Dr Goko Stave restaurert mitt forhold, forrige måned, jeg hadde alvorlige problemer med kjæresten min, mitt forhold var falt fra hverandre, og jeg ble knust. Min kjæreste slo opp med meg, og det ble en veldig stor og vanskelig problem jeg nesten døde av hjertesorg , jeg må finne en løsning, jeg dro til 3 forskjellige spell trinser de alle sviktet meg, jeg var ikke sikker lenger om magi var real slik som jeg gjorde et søk en morgen jeg så noen flotte anmeldelser om Dr.Goko, jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men jeg kjøpte en kjærlighet spell fra denne spell caster og han sa at han vil ta sin tid til å gjøre en kjærlighet spell som vil bringe min mann tilbake i 3 dager, etter 3 dager som han sa min kjæreste forsonet med meg, det føltes godt å ha min kjæreste tilbake, da han returnerte han sa han aldri ville forlate meg igjen. Jeg så ham forvandle fra en dårlig fyr til en bra fyr. lykke er det beste ordet for å beskrive hvordan jeg føler meg, kontakt (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com), vil han redde forholdet whats app ham +2348056398964

    SvarSlett
  20. Mitt navn er Anna Fernadez. Ut av respekt for deg og dine staver må jeg gjøre dette vitnesbyrdet vet alt. Jeg har vært til andre spell trinser uten å se noe resultat. Jeg ønsket jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Min ex mann var borte i et år, og jeg gikk overalt og andre spell trinser for hjelp, men uten resultat før min venn introdusere meg til Dr. Isikolo Etter Love Spell var ferdig, fikk jeg endelig en anrop fra ham. Hans staver gjort underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det var som et mirakel! Han plutselig kom tilbake med blomster og sa at jeg skulle til å gi ham, jeg var virkelig forbløffet og sjokkert da min mann knele ned tigge om tilgivelse og for meg å akseptere ham tilbake. Jeg er egentlig kort av ord og glad, du er en Gud sendte til meg og hele min familie. Og nå er jeg en glad kvinne igjen. Takk så mye Dr Isikolo. Til alle som er ute etter en virkelig spell caster kontakt Dr. Isikolo isikolosolutionhome@gmail.com Eller du kaller ham +2348133261196.

    SvarSlett
  21. Mitt liv ble ødelagt når mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var fortapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å gjøre min mann ta meg tilbake. En dag på jobb, jeg var fraværende minded uten å vite at sjefen min kalte meg, så han satt og spurte meg hva det var alt om jeg fortalte ham og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg har aldri forstå hva han mente med det var ikke et problem å få mannen min tilbake, sa han at han brukte en spell å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og ved første jeg ble sjokkert høring slike ting fra min sjef. Han ga meg en e-postadresse til den store spell caster som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri dette ville fungere, men jeg hadde ikke noe valg enn å komme i kontakt med spell caster som jeg gjorde, og han ba for mine opplysninger og at min mann til å gjøre ham kaste spell og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager, mamma ringte meg at min mann kom bedende at han vil ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm, og jeg måtte jag ned til min mødre sted og til min største overraskelse, ble min mann kneler foran meg ber om tilgivelse for at han vil ha meg og ungene hjemme, så jeg ga DR IREDIA en samtale om plutselig endring av min mann, og han gjorde det klart for meg at min mann vil elske meg til slutten av verden, at han aldri vil forlate mitt syn. Nå meg og mannen min er sammen igjen, og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjøre det han er vel å gjøre som en mann uten mas. Alt takket være DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst ta kontakt med DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvarSlett
  22. Jeg har aldri kjent Gud elsker meg til dette omfanget. Brødre og søstre dette er min historie. Jeg har vært gift i over seks år, og jeg var ikke i stand til å få barn, sier legen jeg har problemer med magen min, så jeg gjennomgå flere behandlinger, men ingen jobbet for meg. Jeg var i ferd med å gå for adopsjon. Men noen år siden jeg mente med noen som introduserte meg til en urte lege, sa hun urte legen hjulpet venninnen med urtemedisin og hennes venn kunne bli gravid og få barn, så hun rådet meg til å prøve urte måte. Dette er en ting jeg aldri har tenkt på i mitt liv fordi jeg aldri har brukt noen urtemedisin siden jeg ble født. Men jeg bestemte meg for å taste inn og prøve urte legen rette. Så jeg kontaktet ham, hans navn er doktor SAM og han forberedt urter for meg, og jeg begynte å ta det. Jeg tok det for en stund, og han rådet meg på tide å ha sex med mannen min så jeg fortsetter og gjorde ifølge hans retning. Se å klippe historie kort jeg tok i, og jeg gravid og føde et barn. I dag kan jeg frimodig si jeg er en lykkelig mor. Vær hvis du er der ute, og du tenker på å adoptere et barn bare fordi legen sa til deg at du ikke kan ha ditt eget barn, jeg ønsker å si nei, ikke vedta noen barn bare kontakte legen sam, og la ham gi du hans urtemedisin som vil åpne opp livmoren. Og jeg kan forsikre deg på kort tid vil du ha din egen baby. Hans kontaktdetaljer er e-post (theangledsolution@gmail.com) og hans telefonnummer i eller whats-app ham (2348077620669).

    SvarSlett
  23. Hei alle sammen, jeg vant lotteriet på $ 528,8 (Five Hundred Twenty Eight Million Åtte hundre tusen dollar) for to uker siden i Jackpot fra 38 lotteri spill nå jeg har min bil og en huset.Jeg ble introdusert til en spell caster kalt Dr EBORE en måneder siden av en kollega som han hjalp til med lotteri og ekteskap problemer. Alt det han sa og hva han lovet å gjøre egentlig happened.I antar aldri trodd på magi eller trolldom fordi jeg trodde de var for det meste scam handlinger eller luringer før jeg møtte ham, forandret alt, det finnes, men bare i de rette hender og med det alt er possible.I ikke vet hvordan du skal betale ham for dette, men jeg håper virkelig jeg kan gjøre noe viktig og spesiell for ham ved å fortelle verden om hvordan jeg ble rik nå med sin magi lotteri spell, han god i kjærlighet spell , få din ex tilbake, HIV stave, graviditet spell Og andre spell hvis du har behov for hjelp kontakt ham her .. (SECRETTOSOLUTION@GMAIL.COM) .. Hans nettsted er. dreboresolutionhome.webs.com

    SvarSlett
  24. Mitt navn Alicia Howard, er her for å informere deg om at Dr Ozala urtemedisin er et godt middel for herpes, jeg var en bærer av herpes og jeg så et vitnesbyrd om hvordan Dr. Ozala kurere herpes, bestemte jeg meg for å kontakte, kontaktet jeg ham og han veiledet meg. Jeg spurte ham etter løsninger, og han startet rettsmidler for min helse. Takk Gud, nå er alt greit, jeg er kurert av Dr. Isikolo urtemedisin , jeg er veldig takknemlig til Dr. Isikolo, nå ham isikolosolutionhome@gmail.com og
    isikolosolutionhome@gmail.com Eller kontakte sin nummeret via (WHATSAPP KUN: Du
    kan også Whatsapp ham via +2348133261196) (Kun samtaler: ring ham på
    +2348133261196

    DOCTOR OZALA KAN OGSÅ CURE FØLGENDE SYKDOM: -
    * herpes
    * HSV 1 & HSV 2
    *ASTMA
    * dIABETES
    * epilepsi
    *KREFT
    * ufruktbarhet
    * Stafylokokker.
    * ALS
    *HEPATITT B
    * Graviditet urtemedisin

    SvarSlett
  25. Dr Hope is a real genuine and a very powerful spell caster who has helped so many people all over the globe. He has also helped me my friends and family in many ways. When my husband left me for another woman i contacted dr Hope and explained everything to him and he calmed me. After he did his work, my husband ran back to me in 2 days as he said. He also cured my uncle's cancer. Thanks Dr Hope. Contact Dr hope now on his email
    Ultimatesolutionhome55@yahoo.com and you can still contact him through his website on:
    http://ultimatesolutionho5.wixsite.com/dr-hope He will help you. Contact him quickly.

    SvarSlett
  26. Mitt liv ble ødelagt når mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var fortapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å gjøre min mann ta meg tilbake. En dag på jobb, jeg var fraværende minded uten å vite at sjefen min kalte meg, så han satt og spurte meg hva det var alt om jeg fortalte ham og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg har aldri forstå hva han mente med det var ikke et problem å få mannen min tilbake, sa han at han brukte en spell å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og ved første jeg ble sjokkert høring slike ting fra min sjef. Han ga meg en e-postadresse til den store spell caster som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri dette ville fungere, men jeg hadde ikke noe valg enn å komme i kontakt med spell caster som jeg gjorde, og han ba for mine opplysninger og at min mann til å gjøre ham kaste spell og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager, mamma ringte meg at min mann kom bedende at han vil ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm, og jeg måtte jag ned til min mødre sted og til min største overraskelse, ble min mann kneler foran meg ber om tilgivelse for at han vil ha meg og ungene hjemme, så jeg ga DR IREDIA en samtale om plutselig endring av min mann, og han gjorde det klart for meg at min mann vil elske meg til slutten av verden, at han aldri vil forlate mitt syn. Nå meg og mannen min er sammen igjen, og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjøre det han er vel å gjøre som en mann uten mas. Alt takket være DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst ta kontakt med DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvarSlett
  27. THIS IS NOT A JOKE. TRUST GREAT DR KUMAR. My names are Gina Tom from United States. Great Dr Kumar is really powerful and knows how to do his job perfectly. If not for him i could not imagine what would have happened. My ex was always picking up an argument with me and was always beating me. He started acting strange and funny and left me for no cause for another girl. I thought all hope was gone. I searched for help on the internet and i came across Great Dr Kumar. I saw so many testimonies about him. I was delighted and i contacted him on his email and told him what was going on. He laughed and assured me to calm down that he will help me and that my ex will come back begging me. He did his work and cast the spell for me and in 3 days time, my ex came apologizing just as he told me. Today we both live together and we are even more in love than how we use to be before he left. Contact the Great Dr Kumar for your own help. You can contact him on: drkumartemple@yahoo.com and his website is:
    https://drkumartemple.wixsite.com/dr-kumar

    SvarSlett
  28. Jeg er fru Danila fra USA, jeg ønsker å dele et vitnesbyrd om mitt liv til hver og en. Jeg var gift med min mann john smith, jeg elsker ham så mye vi har vært gift i 5 år nå med to barn. da han gikk for en ferie til Frankrike han mente en dame, fortalte han meg at han ikke lenger er interessert i ekteskapet lenger, og sa at vi skulle gå for skilsmisse. Jeg var så forvirret og søker om hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre før jeg møtte min venn glipp Edwina som fortalte hvem som ga meg løsningen på problemet mitt. Hun fortalte meg ikke å bekymre deg om det at hun hadde et lignende problem tidligere, og introdusere meg til en mann kalt Dr ISIKOLO som kastet en spell på sin eks og bringe ham tilbake til henne etter 24hrs.I kontaktet ham for å hjelpe meg bringe tilbake min mann og han spør meg om ikke å bekymre deg om det at gudene hans forgrunnen-fedre vil kjempe for meg. Han fortalte meg etter 24 timer vil han gjenforene meg og min mann sammen. Etter to dagers min mann ringte og fortalte meg at han kommer tilbake til søkt ut ting med meg, jeg var overraskelse da jeg så ham, og han begynte å gråte om tilgivelse. Akkurat nå er jeg den lykkeligste kvinnen på jorden for hva denne store spell caster gjorde for meg og min mann, er hans kontakt Adresse: isikolosolutionhome@gmail.com. Han er den beste spell caster på internett så langt email: isikolosolutionhome@gmail.com. Takk igjen far, vil jeg fortsette å dele dine gode arbeidet så lenge jeg lever, og jeg vil råd alle i lignende situasjon til å prøve og see.email adressen nedenfor isikolosolutionhome@gmail.com og hans telefon cotact er 2348133261196.

    SvarSlett
  29. Jeg var vondt og hjerte knust da et veldig stort problem oppstod i ekteskapet min syv måneder siden, mellom meg og min mann. så forferdelig at han tok saken til retten for en skilsmisse. Han sa at han aldri ønsket å bo med meg igjen, og at han ikke elsker meg lenger. Så han pakket ut av huset og gjorde meg og mine barn gikk gjennom sterke smerter. Jeg forsøkt alle mine mulig betyr å få ham tilbake, etter mye tigge, men alt ingen avail.and han bekreftet at han har gjort sin beslutning, og han aldri ville se meg igjen. Så på en kveld, som jeg kom tilbake fra jobb, møtte jeg en gammel venn av meg som ba for min mann. Så jeg forklarte alle ting til ham, så han fortalte meg at den eneste måten jeg kan få min mann tilbake, er å besøke en spell trinse, fordi det har virkelig fungert for ham også. Så jeg har aldri trodd i stave, men jeg hadde ingen andre valg, enn å følge hans råd. Da ga han meg den e-postadressen til stave caster som han besøkte. Så neste morgen, sendte jeg en e-post til adressen som han ga til meg, og spell caster forsikret meg om at jeg vil få min mann tilbake neste dag. Hva en fantastisk uttalelse! Jeg aldri trodd, så han snakket med meg, og fortalte meg alt jeg trenger å gjøre. Neste morgen, så overraskende, ga min mann som ikke ringer meg de siste 7 månedene, meg en samtale å informere meg at han kom tilbake. Så fantastisk! Så det var hvordan han kom tilbake samme dag, med masse kjærlighet og glede, unnskyldte han for sin feil og for smerter forårsaket han meg og våre barn. Deretter fra den dagen var vårt forhold nå sterkere enn hvordan det var før, ved hjelp av Dr. igbudu. Så, jeg vil rådet du ute hvis du har problem kontakte ham, jeg gi deg 100% garanti for at han vil hjelpe deg... Sende ham at:igbuduspellhome@gmail.com takk!

    SvarSlett
  30. Hello my name is nakisha i want you all to join me to thank this man for restoring my home with my ex husband who dump me for another woman for 5 years ,. At first i never believed DR ogudugu will be able to help me win back my EX HUSBAND from this other woman but because I still love him and need him in my life .. i work and follow DR OGUDUGU instruction and it surprise me that after 3 Days of casting the spell and working with DR OGUDUGU, my EX HUSBAND called me forgive and forget the everything he has done to me that he still loves me ... now myself and my husband are back together and we are very Happy with our new life ... all thanks to DR OGUDUGU for the great work he has done for me .. I promise to always share his good work to the whole wide world and if any body is out there passing through any relationship difficulties should Kindly contact him via email: drogudugusolutionspell@gmail.com or whatsapp +2349097050691
    HE ALSO SPECIALIZES ON THE FOLLOWING PROBLEMS
    (1) If you want your ex back.
    (2) if you always have bad dreams.
    (3) U wilt be promoted in your office.
    (4) You want women / men to run after you.
    (5) If you want a child.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband / wife to be
    Yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) Herbal care.
     Contact DR OGUDUGU via his email for a total solution drogudugusolutionspell@gmail.com

    SvarSlett
  31. Hei folk i huset, jeg vil at dere alle skal hjelpe meg med å takke denne fantastiske åndelige faren, ring Dregbo for det fantastiske arbeidet han har gjort for meg.
    Livet mitt var så betyr at forvirring var røff på hele mitt ansikt til det punktet jeg blir latter til min Junior.
    Jeg har en god ansettelse og kult lønn, men problemet mitt er at jeg finner det vanskelig å tiltrekke seg en mann eller finne en mann som er klar til å gift meg.
    Alle mennene som kommer til meg, forblir vi for en gang minst tre munner og går av meg uten grunn, jeg var så forvirret fordi jeg er en veldig god jente som respekterer en mann og aldri vil ha noe fra en annen mann, Jeg tilbringer selv pengene våre til da.
    Den som smerter meg mest, er den siste fyren jeg mente februar i år.
    Fyren var så forelsket i meg og var veldig glad fordi jeg fortalte meg selv at hvis jeg kan bli gift i år, vil jeg bare drepe meg selv fordi alle mine yngre har giftet seg og har alt til to barn.
    Fyren jeg mente sist var så forelsket i hverandre, og jeg var så glad for at jeg kjøpte ham bil og han fikk jobb gjennom meg, vi var veldig glad og planla å gifte seg i april, solidt, han bare Chang Og vil aldri se ansiktet mitt, en dag kom han til meg og returnerte alt jeg både for ham selv bilen, han ønsket selv å ha den gode jobben han har, jeg fortalte ham ikke å jobbe helt fordi det ikke er Går lett å få en slik sånn.
    Jeg ble veldig undertrykt og forvirret fordi du ikke virkelig kjente grunnen til at menn vil elske meg og slutten de vil bare gå og aldri vil se meg igjen uten grunn.
    Jeg gråter dager og natt nekter å spise fordi hvis jeg ikke kan gifte meg nå, da dette betyr at jeg aldri vil bli gift igjen i livet igjen.
    En dag jeg venn av meg ringe meg og gi denne mannen e-post fra Afrika, fortalte min venn at han fant denne e-posten fra gjennom hemmelig side.
    Jeg fortalte min venn at jeg ikke vil få en mann gjennom hemmelighet eller magi, min venn fortalte meg at det ikke er en hemmelighet eller magi at jeg bare skulle kontakte mannen og forklare alt om meg selv til ham via e-posten, og hun fortalte også Jeg skal også be mannen svarer på meg.
    Jeg sa ok, jeg skriver alt og sender det til e-posten, omtrent en time senere, svarer han på meg og fortalte meg at han ikke skal bekymre seg for et gråt igjen at han skal hjelpe meg.
    Senere sender han også en annen post til meg og fortalte meg å sende ham bildet mitt og navnet til ham,
    Jeg var glad umiddelbart, jeg sendte kravet til ham. Jeg var så undertrykt at han sendte meg og emailet igjen og fortalte meg at alle mennene som løper fra, ikke gjorde det med vilje at jeg har en åndelig mann som ikke vil at menn skal få Giftet seg med meg for ekte, jeg var så forvirret han fortalte meg en stund når jeg våkner om natten, finner jeg meg selv våt som noen som elsker, og dette skjedde med meg en gang i munnen eller to ganger i munnen, jeg fortalte ham alt Er sannhet, og dette skjedde virkelig med meg, men jeg har ikke grunnen til at han fortalte meg at det var på grunn av min åndelige mann.
    Jeg ber mannen om å hjelpe meg fordi alt han fortalte meg var sannhet.
    Han fortalte meg ikke å bekymre seg for at alt vil bli bra.
    Han fortalte meg hva vi må gjøre umiddelbart for å skille meg og han.
    Han fortalte meg hva jeg må gi for å gjøre arbeidet.
    Jeg gir alt han trenger, og han hjelper meg virkelig i tre dager for å gjøre arbeidet.
    Jeg er så glad akkurat nå fordi jeg kommer til å bli gift neste uke med en fantastisk mann av mitt valg.
    Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke denne mannen, jeg vil at hver kropp skal hjelpe meg, takk denne mannen, og vær så snill, hvis du har noe problem, vennligst kontakt ham via denne e-posten.
    dregbosolutioncenter@gmail.com
    Jeg elsker deg så mye pappa, jeg virkelig som du kan komme til bryllupsdagen min.

    SvarSlett
  32. Hvis du lider av smerte og sorg for å bli gjort med din eks. Hvis du er desperat til å gjenvinne den. Og hvis du er virkelig klar til å bli kvinnen, vil han ikke være i stand til å motstå ... Så dette kan være det viktigste brevet du vil lese. Her er hvorfor.
    Du kan gjenvinne mannen din tilbake. Du kan gjøre det om 7 dager fra nå. Og dette systemet fungerer, uansett hvor komplisert situasjonen din er. Du elsker fortsatt din eks. Men alt han sier er "Det er ikke deg, det er meg" Jeg vet at ting ikke er enkle for deg. Du forstår ikke oppførselen til din ex eller de tingene han sier nå. Du er super forvirret og trenger en løsning.
    Se, la oss innse det. Ingen av de rådene du får fra vennene dine, fungerer, ikke sant?
    Og du vet at ikke så enkelt "overvinne enden" som alle sier.
    Piken av å ikke være med ham er enkelt for mye Vel, hold deg på stolen din fordi det er nå et revolusjonerende system som du kan bruke for å sikre at exen din vil være med deg igjen. Selv om det var en forferdelig slutt .Imagine Du kan skape slike hyggelige forhold som en mann ville gjøre noe - selv gå ned på knærne og be ham om å gifte seg med ham - bare for å holde deg alltid ved siden av ham. Dr Sharaja staver er her for å hjelpe og hjelpe deg med å få din ex tilbake i livet ditt. Du kan kontakte ham dr sharajasid@gmail.com eller skriv ham +1 (514) 4374562

    SvarSlett
  33. Hvis du lider av smerte og sorg for å bli gjort med din eks. Hvis du er desperat til å gjenvinne den. Og hvis du er virkelig klar til å bli kvinnen, vil han ikke være i stand til å motstå ... Så dette kan være det viktigste brevet du vil lese. Her er hvorfor.
    Du kan gjenvinne mannen din tilbake. Du kan gjøre det om 7 dager fra nå. Og dette systemet fungerer, uansett hvor komplisert situasjonen din er. Du elsker fortsatt din eks. Men alt han sier er "Det er ikke deg, det er meg" Jeg vet at ting ikke er enkle for deg. Du forstår ikke oppførselen til din ex eller de tingene han sier nå. Du er super forvirret og trenger en løsning.
    Se, la oss innse det. Ingen av de rådene du får fra vennene dine, fungerer, ikke sant?
    Og du vet at ikke så enkelt "overvinne enden" som alle sier.
    Piken av å ikke være med ham er enkelt for mye Vel, hold deg på stolen din fordi det er nå et revolusjonerende system som du kan bruke for å sikre at exen din vil være med deg igjen. Selv om det var en forferdelig slutt .Imagine Du kan skape slike hyggelige forhold som en mann ville gjøre noe - selv gå ned på knærne og be ham om å gifte seg med ham - bare for å holde deg alltid ved siden av ham. Dr Sharaja staver er her for å hjelpe og hjelpe deg med å få din ex tilbake i livet ditt. Du kan kontakte ham dr sharajasid@gmail.com eller skriv ham +1 (514) 4374562

    SvarSlett