tirsdag 7. august 2012

Kjære dere som selv er rammet!

Rett som det er får jeg epost fra kreftrammede eller deres pårørende som har kommet over denne bloggen ved å google på ord og begreper knyttet til sykdommen og behandlingen.  Det er mange skjebner jeg får innblikk i på denne måten, preget av den alvorlige sykdommen så klart.  Alle slike kontakter jeg får er en stor rikdom, og inspirerer meg til å fortsette, selv om jeg ikke blogger så mye lenger nå, naturlig nok.

Det som varmer meg ekstra godt, er at de som skriver til meg –uten unntak– uttrykker takknemlighet over å ha funnet sykebloggen.  Noen er blitt gode venner for livet.  Jeg vil nå bruke denne anledningen til å takke dere alle sammen, for at jeg har fått lov til å ta del i deres sykehistorie, og ikke bare min egen (som jo i bunn og grunn er en solskinnshistorie, når alt kommer til alt).

1 kommentar:

  1. Hei igjen, Stein Arild! Vi deler visst interessen for Piet Heins ord også. På veggen her hjemme har vi to bilder kjøpt på loppemarked i Danmark for noen år siden: "Bekymringer trekker en negativ rente, de vokser seg små hvis man kan la dem vente". Det andre sier det like klokt: " Husk de tre T,T,T. Slid men vid, Ting Tar Tid". God helg til deg og dine! Hilsen Marianne:)

    SvarSlett