lørdag 8. juni 2013

Flyttet!

Som forhåndsannonsert til det kjedsommelige, har vi nå faktisk flyttet fra Askøy til Lambertseter,der jeg nå sitter i godstolen og blogger litt.  Stingene ble tatt på torsdag, og fredag morgen ankom vi hovedstaden med kofferter og ryggsekker.  12 dager siden operasjonen i dag.

så til mitt alibi for å helseblogge akkurat i dag: Det går bra med meg, og jeg tror (men holder muligheten for at det er innnbildning åpen)  jeg har enkelte åndsevner intakt, selv om korrekturlesing ikke er en av dem. Det er litt vondt i operasjonsområdet, men mest litt stiv og øm hud, slett ingen trykkhodepine. jeg vet ikke hva slags etterbehandling, om noe, jeg skal få denne gangen, om det blir Temodal og/eller stråling f.eks., men tror nokså sikkert at jeg skal få tilbud om synsterapi, som iofs høres mer slitsomt enn morsomt ut, men vi får se, og forhåpentligvis ikke dobbelt. I mellomtiden trenger jeg bare hvile, rikelig derav. Vi har fått massevis av hjelp fra familien, og i dag har jeg spasert hjem fra Haralds hus i solsteiken etter lunsj. Jeg mosjonerer altså litt, og prøver hardt  ikke å overdrive. Og til slutt adressen, om noen mot formodning skulle ha gått glipp av den:
 Østerliveien 55, 1153 OSLO.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror aldri at HIV / ADS virkelig har en kur, til jeg møtte en testamente som skrev opp en av Dr Yare ex patient, hvordan han brukte Harbs til å helbrede henne og familien fra HIV / ADS, jeg gir ham også en prøveversjon fordi jeg har vært lever med HIV de siste 5 / halv årene, jeg var virkelig klar til å gjøre noe for å sikre at jeg kvitt det, det var hvordan jeg kontaktet ham, han fortalte meg bare ikke å bekymre meg om det lenger, han forberedte noen Harbal medisin og send det til meg her i mitt land gjennom en leveringstjeneste, vel ta det som han instruerte meg, så etter noen dager spurte han meg om å gå på prøve, som jeg egentlig gjorde, men for min største overraskelse som testresultatet kom ut, jeg fant ut at det var negativt, oh min Gud, fred ble automatisk restaurert tilbake til livet mitt. Jeg visste ikke hva jeg skulle si enn å fortsette å tenke Gud på det han har brukt Dr. Yare til å gjøre i livet, vennligst folk i verden, hvis du har eller går gjennom vanskeligheter, ikke nøl med å gi Dr Yare et forsøk , jeg tror så mye at forsøket definitivt vil overbevise deg, som jeg alltid forteller vennene mine, (det er ingen skade i å prøve) jeg vet at det er så mange svindlere på nettet som parader seg selv som leger, selv om jeg faller for dem separat, til jeg mente Dr Yare, han er ekte og veldig gjennomsiktig, skal i tilfelle du vil nå ham eller diskutere med ham, her er hans e-postkontakt Drgodstimeyare@gmail.com med den siste samtalen jeg bare hadde med ham noen dager siden, som jeg oppdaget at han også har behandling for herpesinfeksjon, hemorroider eller hauger, svampinfeksjoner, menstruasjonssmerter, problemer med barnebarn eller flere savnede vogner, kreft, vaginale infeksjoner og alle slags vanlige bakterieinfeksjoner, husk at problemdeling er et problem løst . Gud velsigne Dr. Yare for hans fantastiske arbeid. Du kan også nå ham på whatsapp +2349078438948

    SvarSlett
  2. HEJ; ?
    Vi leverer lån til enkeltpersoner: personligt lån til forbrug, boliglån, kreditindfrielse, indfrielse af gæld (For at samle al din gæld i en kredit), forretningslån og også et lån til at købe en bil.

    Har du brug for et lån til at finansiere dit projekt?
    Vi kan støtte dig med et lån til udførelse af dine projekter såsom: opførelse af dine huse, kontorer, gårde og også finansiere dine rejseprojekter, din virksomhed eller et projekt, som du har brug for ekstern finansiering.

    Har du brug for en investeringsfond?
    Vi kan investere i dine store projekter. Dette er forbeholdt virksomheder, der søger investorer til at finansiere deres forskningsprojekter, ejendomsprojekter, overtagelser og andre forretningsbehov.

    VÆLG DE BEDSTE LÅNOPTIONER NU !!! For mere information om vores tjenester, kontakt os via denne e-mail-adresse: novaglobalfinances@gmail.com

    Hvad vi tilbyder;
    Vi tilbyder alle former for lånetjenester, både sikrede og usikrede lån, gældskonsolidering og mange andre til en meget rimelig pris.

    NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES er datterselskab af en af ​​de stærkeste finansielle koncerner i Europa og over hele verden med en stor kapital. NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES forfølger en strategi for at være til stede, hvor vækst findes, forbinde kunder til de muligheder, det skaber, hjælpe virksomheder med at vokse, økonomier til at trives og enkeltpersoner til at realisere deres ambitioner.

    Send en låneanmodning nu !!!
    Navn: Camilla Karlsen (lånecentreansvarlig)
    Kontakt mail: novaglobalfinances@gmail.com

    SvarSlett