søndag 2. juni 2013

Hjemme igjen

Ikke riktig *hjemme* i egentlig forstand, men ute av sykehuset og i vår provisoriske loftsleilighet, som blir historie når vi nå snart tar steget og flytter til den fine leiligheten vår på Lambertseter, innen få uker:-) Spør om jeg gleder meg! Seng og sofaer er omtrent allerede på plass, og da pakker jeg kaffetrakteren og drar etter sjøl, så fort det er praktisk mulig, i forhold til videre oppfølging på Haukeland, der min synsskade skal undersøkes. Vi har hatt koselig besøk av Geir og Kristin både i går og i dag. I dag var de med til det faste lørdagstreffet på Baker Brun! Som jeg skrev før, så er min almentilstand bedre nå enn etter inngrepet i 2009, heldigvis. Stingene skal tas på torsdag, tiende postoperative dag, som sist. Skal bli godt å bli av med bsndasjen, selv om det ikke har klødd så mye nå. Jeg har hstt tendenser til kvalme, men det kommer seg. Akkurat nå blogger jeg på iPad, som pussig nok har rt roligere bokstavbilde enn Mac'en, forekommer det meg.  Feil gjør jeg likevel, men gitt synsforstyrrelsene -- som er virkelige nok-- går det forbausende bra når jeg tar tiden til hjelp, og det kan jeg vel nå i min alder, skulle jeg mene.

Stor varm takk for alle hilsener, blomster og besøk, Kjetil, Torstein og Maria, benjamin og Mamsen, Harald, Kristin og Geir, og alltid trofaste konemor Leikny!

3 kommentarer:

  1. Så flott å lese, eg syns du er utruleg flink!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for oppmuntringen, det går faktisk litt fremover. J Jeg leser galt, men staver meg gjennom nok til at jeg kan taste/skrive litt. Men ikke for mye ad gangen; da blir jeg kvalm.

      Slett
  2. HEJ; ?
    Vi leverer lån til enkeltpersoner: personligt lån til forbrug, boliglån, kreditindfrielse, indfrielse af gæld (For at samle al din gæld i en kredit), forretningslån og også et lån til at købe en bil.

    Har du brug for et lån til at finansiere dit projekt?
    Vi kan støtte dig med et lån til udførelse af dine projekter såsom: opførelse af dine huse, kontorer, gårde og også finansiere dine rejseprojekter, din virksomhed eller et projekt, som du har brug for ekstern finansiering.

    Har du brug for en investeringsfond?
    Vi kan investere i dine store projekter. Dette er forbeholdt virksomheder, der søger investorer til at finansiere deres forskningsprojekter, ejendomsprojekter, overtagelser og andre forretningsbehov.

    VÆLG DE BEDSTE LÅNOPTIONER NU !!! For mere information om vores tjenester, kontakt os via denne e-mail-adresse: novaglobalfinances@gmail.com

    Hvad vi tilbyder;
    Vi tilbyder alle former for lånetjenester, både sikrede og usikrede lån, gældskonsolidering og mange andre til en meget rimelig pris.

    NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES er datterselskab af en af ​​de stærkeste finansielle koncerner i Europa og over hele verden med en stor kapital. NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES forfølger en strategi for at være til stede, hvor vækst findes, forbinde kunder til de muligheder, det skaber, hjælpe virksomheder med at vokse, økonomier til at trives og enkeltpersoner til at realisere deres ambitioner.

    Send en låneanmodning nu !!!
    Navn: Camilla Karlsen (lånecentreansvarlig)
    Kontakt mail: novaglobalfinances@gmail.com

    SvarSlett