tirsdag 12. januar 2010

Nest siste dag

For første gang hadde jeg i går helt glemt å bestille pasienttransport hjemmefra for i dag. Men en tidlig morgentelefon til "Kjørekontoret" gav uventet positivt resultat.  Selv om reiser fra andre kommuner egentlig skal bestilles dagen før, fikk jeg likevel bare et hyggelig svar: ja, da, vi kommer og henter deg til vanlig tid. Alle telefonsamtaler jeg har hatt med Kjørekontoret har forresten bare vært hyggelige.

Her er dagens eneste bilde, tatt mens jeg ventet på denne morgentransporten. Solen lager en opplyst notelinje, det er bare å sette i gang med å komponere!


Stråling som vanlig, og blodprøve etterpå. To glass denne gangen, til en forandring. Så kaffe og smørbrød i Atriet, en tur på apoteket, mer mat i kantinen i 3. etasje, og hjemtransport med Helsebussen. Den hadde mange passasjerer i dag, bl.a. en som skulle til Fyllingsdalen. Luftkvaliteten i Bergen sentrum er så dårlig disse dagene, pga kaldt vær og ingen vind, at det ikke frister å gå til Nøstet lenger. Derfor har jeg denne uken benyttet meg av pasienttransporten, også på hjemveien.

Bare én dag igjen av strålebehandlingen nå...  Jeg har allerede planer for torsdagen, da jeg har meldt meg på MedViz-konferansen som holdes på CMR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar