søndag 6. desember 2009

Fin søndag

Fulgte Kristin til bussen kl 1215, deretter kontorarbeid.  Ryddet på skrivebordet, arkiverte regninger og annen korrespondanse.  Gikk så senere hjemmefra til MK med fiolinen i hånda. Ble akkurat tid til en pølse på Yx-en (som ikke heter Yx lenger, men 7-11 elns. Baconpølsen med rå løk serveres nå på samme måte.)  Fint ettermiddagsmøte med kirkekaffe etterpå, og Leikny og jeg fikk skyss hjem av Egir og Bjørg. Så fulgte en litt sen middag og enda senere dessert :-) 

Formen og humøret er på topp, og flere har kommentert hvor uforskammet frisk jeg virker. Slik føler jeg meg også! Men nå skal jeg tidlig til sengs og ha en god natts søvn for å stille godt forberedt til strålingen, som starter igjen i morgen. Fem ganger denne uken.

Og om noen skulle lure: jeg selv blir ikke radioaktiv av denne strålebehandlingen, og utgjør altså ingen strålefare for mine omgivelser!

2 kommentarer:

  1. Det er jo greit å vite. Jeg er hjemme om en uke, nå, bare tre eksamener og en mappeinnlevering igjen.

    SvarSlett
  2. @sas: Godt at pølsene fortsatt smaker! Lykke til med ny behandlingsuke :-)

    @tosh: Lykke til med eksamen!

    Jeg ble vaksinert i dag, greit å ha det unna før vi drar til Thailand om 14 dager, forhåpentlig med nytt lesebrett i bagasjen ;-)

    SvarSlett