søndag 27. desember 2009

Gjester til middag

I dag hadde vi middagsbesøk fra Dyrkolbotn. Vi satset på en minimalistisk oppdekning hva gjelder duk og pynt, men det skulle vise seg at det nesten ikke ble plass til all maten som etterhvert ble servert.  Ribbe, kjøttkaker, spaghetti, i det hele tatt...  God mat og godt lag ble det! Leikny har tatt disse bildene.


Dessert med kaffe tok vi i stuen:


Randi i sofaen:


Og svigerfar Otto, rett før gjestene reiser igjen:


Torstein ble med gjestene til byen, der han og Sjur ville gå tur på Fløyen i mørket. En ting han savner i Pittsburgh er Bergens byfjell, og han griper enhver mulig anledning til å ta seg en tur nå i juleferien.

Med meg selv kan jeg bare melde at alt står bra til. Siden det er søndag, skal jeg som jeg tidligere har nevnt etter legens anvisning spise en god del Bactrim, og dette gjør meg kanskje litt skjelven til tider. I morgen er igjen en normal hverdag, uten Bactrim men med strålebehandling på HUS. Fra nå av er stråletimene tidligere enn de har vært hittil, og i morgen blir jeg etter planen hentet av pasienttransporten kl 10:00. Jeg må derfor prøve å legge meg tidligere enn før, slik at jeg kan rekke å spise tidlig nok om morgenen.

3 kommentarer:

  1. mangler ord for hva jeg syns om å legge ut bilde av festbord dekket med umake colaglass og totalt umake bestikk.

    Men vi hadde glede av det! Og tallerkenene er i alle fall pent borgerlige:)

    Grunnen til at jeg tok bildet, var at jeg var imponert av meg selv som husket servietter. Så fint det blei da.....hadde glemt det til hvert eneste måltid tidligere. Det er forresten flott å ikke ha svære duker å stryke. Det gjelder å senke skuldrene til akkurat passe høyde:)

    SvarSlett
  2. Sant nok, Leikny. I dag har jeg ikke forholdt meg til andre gjenstander enn en bok, en skjorte, en badebukse og en stråhatt. Enkel lunsj med kylling og ris til 20 kroner på stranden under hullete palmetak. Stadige svømmeturer i havet. Det er sannelig ikke om glassene er make som avgjør hvordan man har det! Hold skuldrene nede og en fortsatt god jul :-)

    SvarSlett
  3. Är Nichole från Irland och jag skulle inte ha trott att jag en dag skulle dela min överlevnad i cancer med någon eftersom cancer nästan slutade mitt liv. Jag välsignar den trogna dag gick jag på nätet på jakt efter hjälp och jag hittade min hjälpare Dr.Taylor smed som arbetar under ricksimpson att besegra cancer som nästan hade sugit livet ur mig med sin cannabisolja som var lika effektivt som han sade att det var. För alla dem som har problem med cancer, bör de inte tveka längre, bara att kontakta dem för att ta hand om problemet och se det löst för livet. Jag kommer också att vilja använda detta medium för att uppskatta Dr.Taylor smith för hans vård, stöd och naturligtvis hans cannabisolja eftersom jag skulle ha varit historia om inte för dig Min största hjälte Dr Taylor Smith Tack så mycket Sir och Gud kommer att välsigna dig mer. Idag har jag erkänner storhet cannabisolja och till dem som vill köpa medicinen kontakt Dr.taylor Smith: ricksimpsoncancermedical@gmail.com

    SvarSlett