søndag 20. desember 2009

Vi synger julen inn

Dagens begivenhet var arrangementet "Vi synger julen inn" i Askøy Misjonskirke.

Om formiddagen ble det tid til en liten tur ut i snøen og blesten.  Lett å se av dette bildet at snøen ikke akkurat har falt loddrett ned. Retningen er konsistent med hva jeg fortalte om motvind i går:

Slik ser huset vårt ut, med garasjen til venstre:

Og så fra Misjonskirken, her er fiolintrioen i aksjon:

Sigmund holdt andakt:

Alltid hyggelig å hilse på Samuel, som bodde de første 11 måneder av sin eksistens i huset vårt:

Er han ikke blitt en kjekk gutt?


Når det gjelder behandlingen skal jeg fra nå av (dvs "tredje behandlingshelg", som det står i anvisningen) ta endel Sulfatabletter hver lørdag og søndag, som profylakse. Jeg føler meg rimelig frisk, og gikk lett hjem fra MK i dag (sammen med Leikny), men retter meg pent etter legens anvisning.

I morgen ser jeg frem til en ny fin dag: Matematisk institutt har sin tradisjonelle julelunsj kl 12. Jeg har fått fremskyndet stråletimen til kl 10, og da skal jeg fint kunne rekke frem til lunsjen. Det er stilt snitter og kake i utsikt, så dette blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar