fredag 18. desember 2009

Tredje stråleuke til ende

Og denne tredje uken har vært den beste av dem. Bivirkningene av behandlingen er helt neglisjerbare, jeg blir bare sterkere for hver dag som går, og våger også mer. Jeg er stadig litt stiv i høyre del av ansiktet og hodet, men gaper stadig høyere.  Jeg klarte å gape helt over en banan i dag.

Neste uke blir det bare fire strålebehandlinger, den siste på selveste julaften morgen.  Men første juledag, lørdag og søndag blir det tre dagers pause, og tilsvarende blir det også uken etterpå.  To langhelger på rad burde gi god anledning til å kunne konsentrere seg om annet enn sykdom og behandling for en gangs skyld.

Den meget oppmerksomme og grundige leser av denne blogg vil kunne oppdage at jeg har lagt inn et annonsefelt nederst i høyremargen, der Google fra nå av etter beste skjønn vil forsøke å legge inn små tekstannonser med tilknytning til bloggens aktuelle innhold. (For eksempel har oppslaget om Hungry John ført til annonser på engelsk som har med fattigdomsbekjempelse å gjøre.)  

Min hensikt er ikke å tjene penger på dette, men jeg har forstått at jeg som en gunstig bieffekt av annonsen vil få regelmessig tilsendt statistikk over hvor mange som leser bloggen (eller rettere sagt: åpner bloggen i sin nettleser) hver dag. I mangel av et mer hensiktsmessig "telleverk" gjør jeg nå dette forsøket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar